Isnin, 14 Disember 2020

ISI IKAN FROZEN ANOPOKKU DAPAT BANTU LEBIH 60 PENGUSAHA KEROPOK LEKOR DI LEMBAH KLANG

 

Keropok lekor yang sememangkan terkenal di Terengganu kini telah menjadi salah satu perniagaan yang menguntungkan kepada pengusaha makanan yang berasaskan isi ikan Lembah Klang. Di Terengganu terdapat beberapa jenis makanan yang diperbuatkan dari isi ikan seperti keropok lekor, keropok keping, keropok segera, sata, otak-otak dan lain-lain. Keropok lekor antara pilihan yang paling disukai oleh penduduk Malaysia dengan rasa ikan yang banyak dan segar. 
 
Kini, pengusaha keropok lekor bukan sahaja terdapat di Terengganu. Malah, telah menjadi salah satu pernigaaan yang menguntungkan di Lembah Klang dengan resepi asli dari Terengganu. Dengan perrmintaan yang tinggi dari penduduk lembah klang untuk mendapatkan keaslian rasa ikan yang segar dan halal telah dapat membantu pengusaha keropok untuk menjalankan perniagaan keropok lekor asli terengganu di lembah klang.

Selarasnya dengan perkembangan perniagaan keropok lekor di Kuala Lumpur dan Selangar yang semakin ramai, Syarikat Anopokku telah menyediakan bekalan isi ikan yang segar dan halal kepada pengusaha yang menjalankan perniagaan yang berasaskan produk dari isi ikan. 
 
 
 

SEBARANG PERTANYAAN HUBUNGI : http://www.wasap.my/60199835578





Tiada ulasan:

Catat Ulasan